Een schadegeval melden
Schade, diefstal of een ongeval? Dan is het belangrijk om zo snel mogelijk uw verzekeringsmakelaar in te lichten. Vul hier het online schadeformulier in, of contacteer ons via de contactgegevens op onze website. Dringend bijstand nodig? Onze schadedienst is 24 u op 24 en 7 dagen op 7 bereikbaar.
Wat moet ik doen bij schade?
Zorg eerst dat iedereen veilig is
Geef prioriteit aan de veiligheid van alle betrokkenen. Pas als die gegarandeerd is, maakt u de balans op van de schade.
Lijst de schade op en maak foto’s
Breng de aard en de omstandigheden van de schade in kaart door de schade nauwkeurig te omschrijven. Is uw gebouw beschadigd? Neem dan zeker een paar foto’s.
Contacteer uw makelaar
Neem zo snel mogelijk contact op met ons via de contactgegevens op onze website. Wij geven u advies en informeren u over de volgende stappen.
Opvolging en begeleiding
Callant volgt uw dossier op en informeert u bij elke belangrijke stap. Is de schade gedekt? Dan wordt deze zo snel mogelijk hersteld of vergoed.
Schade? Word 24/24 en 7/7 geholpen
De meeste schadegevallen gebeuren na de kantooruren. Daarom is ons schadeteam de klok rond beschikbaar voor hulp en eerstelijnsadvies. Reken 24/7 op onze ondersteuning en bijstand bij dringende schadegevallen.
Vul het online schadeformulier in
Een schadegeval melden? Dat kan ook via onderstaand formulier. Een van onze medewerkers contacteert u zo snel mogelijk. Let erop dat u zo veel mogelijk duidelijke foto’s (max 4mb) van het schadegeval toevoegt aan uw bericht.
"*" geeft vereiste velden aan
Op de hoogte blijven?
Op de hoogte blijven van belangrijk verzekeringsnieuws? Registreer uw e-mailadres en ontvang uitnodigingen voor onze seminaries.
"*" geeft vereiste velden aan